Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Precis som julhandeln hemma

Av Din Motivation - 24 mars 2013 02:45

Vi åkte tåg från Surat Thani upp till Bangkok och det går så bra då vi har egen hytt i första klass och där kan man låsa dörren så att mans lipper allt spring både av andra och pojkarna.

Väl framme på morgonen 8.30 åkte vi till Kohsan Road där vi alltid bor.


Vi åkte taxi till MBK för shopping   

Jag och David var sugna men inte pojkarna..... Fullt med folk typ som när vi handlar julklappar hemma i Sverige veckan före jul. Inte nog med det sen ska man kolla vad man ska ha, storlek, färg och sen göra upp om priset.Det var inte lätt ska jag säga och det är tur att vi var förberedda med lite mutor..... till kidsen.......och en massa tålamod.


    


När vi sen kom hem och packade upp det vi handlat var det mycket suprise ska jag säga....

Mycket super fint men en del oj oj oj what is this   måste jag säga att det är som vanligt då det är rea och billigt shop to you drop.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Din Motivation - 14 december 2013 17:40

    ......tänk att vi är så olika och det blir mer tydligt då man umgås mer nära en längre tid. Att det finns alla sorters människor ute i vår värld det vet jag lika väl som att himlen är blå och solen gul. Men det blir så tydligt i ett flygpl...

Av Din Motivation - 7 augusti 2013 19:47

      

Av Din Motivation - 7 april 2013 08:27

Än en gång blir jag påmind om hur fort allt kan ändras. För snart två veckor sedan blev Mamma sjuk och föll ihop hemma. Ambulans till lasarettet. Jag fick samtalet på jobbet och åkte dit direkt. Hjärtat i halsgropen. Stroke? Hjärnblödning? Mötte ...

Av Din Motivation - 24 mars 2013 07:11

Jag har varit på många flygplatser över hela världen men jag har aldrig landat på någon som är så KALL som i Peking. I fjol då vi var här och väntade på anslutningsflyget höll vi på att frysa ihjäl och då var det så illa att jag inte kände mina fingr...

Av Din Motivation - 24 mars 2013 02:38

Är det något jag kan sakna när jag är hemma i Sverige är det dessa goda fruit shakes och "matmammans" smarriga jätte goda och största portionerna i världen.           Pojkarna älskar "matmammans" och Rosas pankakor med choklad sås. Enda s...

Presentation


Vi bloggar om lite av varje som kan förgylla vardagen.

Senaste inläggen

Träning

Styrketräning

Löpning

Spinning

Aktiviteter utomhus

Det var då.....

Favoritplatser i världen

Thailand

USA

Sverige

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Vår Motivation & Mera om oss

Carola
Erika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards