Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Din Motivation - 7 januari 2013 20:50

 Jag älskar den här känslan efter två roliga pass med underbara deltagare. Svetten rinner, musiken är hög och peppar en att hela tiden att orka lite till. Det som ger mig mest som instruktör är alla som kommer på passena vecka efter vecka. Man kan se hur de kämpar och sliter för att nå det där lilla extra. Det är en sån känsla när jag kan se hur deltagarna utvecklas, blir starkare och får bättre kondition och mitt i allt då de är som jobbigast så tittar man på dem och då kommer ett leende. Ibland kan det kännas jobbigt att ta sig iväg precis som med allting annat men det finns inget som slår känslan då man är ny duschad och klar och sätter sig i bilen. I LOVE IT!!!!!!


Det är viktigt för vår hälsa och våra liv att vi har roligt och njuter av livet.

Gör något varje dag som får ditt hjärta att sjunga.    




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi bloggar om lite av varje som kan förgylla vardagen.

Senaste inläggen

Träning

Styrketräning

Löpning

Spinning

Aktiviteter utomhus

Det var då.....

Favoritplatser i världen

Thailand

USA

Sverige

Gästbok

Arkiv

Kategorier

Vår Motivation & Mera om oss

Carola
Erika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards